TÄÄ EI OO AUTOMAATTINEN SCRIPTA. TÄSSÄ ON KANAVALLA KIRJOITETTAVA KOMENTO. Eli, oot ottanu tämmösen scriptan ja tää on siihen "ohje" eli, ihan ensimmäiseks pitää aukasta toi qauth_fin.tcl (esim. notepadilla) jos haluut muuttaa komentoo .authQ :sta johonkin eri alkuseen, niin pistä tuon pisteen tilalle se haluamasi alkumerkki. Suosittelen et teet sun botilles q oikat. eli: 1) Killaat bottis 2) Muutat nickkis Bottis nickkiin 3) Kirjotat : /msg q hello ( sen jälk. muutat passun ) 4) Lisäät botin Q :hun 5) Sen jälkeen teet miten .tcl tiedostossa on.